Responsive Professional Services, door het team zelf omgedoopt tot RPS, had behoefte aan een nieuwe branding. RPS, een paradepaardje van Response in ‘s-Hertogenbosch, zocht naar een naam en merkidentiteit die hun huiselijke, ongedwongen sfeer beter weerspiegelde.
Serieuze business, speelse flair.
RPS wilde niet alleen een betere naam, maar ook een merkidentiteit die past bij hun waarden: thuiswerken, expertise, plezier en een sterk teamgevoel. Het doel was om iets te vinden dat stoer klonk, van deze tijd was, en associaties opriep met het familiegevoel en de passie van het team.
We begonnen met een brainstormsessie om de wensen van het team te achterhalen. Na veel schrijven en schrappen kwamen we uit op "Ludicrous" – stoer en eigentijds, maar er miste nog iets. Met de verbondenheid met ‘s-Hertogenbosch in gedachten, voegden we "Dukes" toe. Zo ontstond "Ludicrous Dukes" – een naam met een knipoog die perfect paste.
De mannen waren net zo enthousiast als wij. We gingen aan de slag met de branding, de website en fotografie, wat resulteerde in een compleet plaatje. Ludicrous Dukes staat nu als een huis, klaar om indruk te maken, zowel nationaal als internationaal.