Zeg je Arnhem, dan zeg je stadsbrouwerij Durs*. Tot in de wijde omgeving is dit bier geliefd. Ja, zelfs in Nijmegen. Van IPA’s tot Tripels en van Blond tot Amber, de vitrine staat vol met lekkers. Maar Durs wilde meer, of eigenlijk minder. Een alcoholvrij alternatief voor hen die daar behoefte aan hebben moest er op de markt komen. Wij hebben een handje geholpen.
Verfrissend op elk vlak.
In een tijd waarin steeds meer mensen bewuster met hun lichaam bezig zijn en alcohol vaker links laten liggen, kan een brouwerij niet achterblijven. Ook de Bobs, de gezonde toerders en de liever-morgen-niet-zo-brakkers moeten kunnen genieten van het lekkerste gerstenat uit de omgeving. Daarom bedacht Durs de Frost White IPA. Een ode aan de brug, de verbinder van de Arnhemmers. De lancering van het nieuwe bier kon natuurlijk niet zonder reuring voorbij gaan.
Om de Dursfans warm te maken voor iets kouds, gingen wij aan de slag om de Frost in beeld te brengen. Het beeld moest teasen en pleasen, dus we bedachten een concept. Naarmate de datum van de lancering naderde, des te verder was de Frost ontdooid. Middels foto- en videoteasers maakte Arnhem kennis met Durs’ nieuwe trots. En dat werd goed ontvangen.
*Helaas heeft Durs de crises rondom corona en de oorlog in Oekraïne niet overleefd - en dat terwijl er zoveel moois op de planning stond. Wij hopen nog altijd op een ‘Durstart’, want zo’n mooie brouwerij mag toch niet verloren gaan.