Iedereen die uit de omgeving van Nijmegen komt en de afgelopen 60(!) jaar niet onder een steen heeft geleefd, heeft die paars gekleurde busjes vast weleens zien rijden. Je kunt er namelijk bijna niet omheen: DKC Totaaltechniek is dé koploper in de ontwikkeling van duurzame, innovatieve systemen voor haar klanten. En die duurzaamheid zit ‘m niet alleen in de inzet voor een beter milieu, maar ook - en misschien wel vooral - in de duurzame relaties die ze hebben met klanten en leveranciers. En van laatstgenoemde zijn wij er een ;-).
Een totaalpakket voor DKC Totaaltechniek
DKC is een serieuze speler, daar zal iedereen het over eens zijn. Toen het 60-jarig jubileum naderde en het aantal handen voor de marketingwerkzaamheden een beetje gering begon te worden, werd het dan ook tijd om de marketing ook wat serieuzer aan te pakken. Gelukkig was de hulp dichtbij, want fun fact, DKC is tevens onze huurbaas. Het begon met de vraag om ideeën voor het 60-jarig bestaan van dit rasechte familiebedrijf, maar groeide uit tot veel meer dan dat.
Tja, probeer dat maar eens in een paar zinnen te vatten. De vraag wat we níet hebben gedaan is eenvoudiger te beantwoorden, maar gelukkig gaan wij een uitdaginkje meer of minder niet uit de weg.
Voor DKC doen we veel. Van het ontwerpen van het jubileumlogo tot het organiseren van een heuse drive-through om ‘m op de bus te plakken (ja, inclusief friet en snacks) en van het schrijven van (web)teksten en scripts tot het ontwerpen van flyers, het filmen van wervingsvideo’s en het bedenken en uitwerken van concepten. En alles wat daar tussenin zit. Hoe we dat stroomlijnen? Met het abonnement van een bepaald aantal uren per maand dat DKC bij ons afneemt, kunnen wij onze werkzaamheden strak plannen. Kijk, zo weet je wat je aan elkaar hebt.